reklama
kategoria: Biznes
27 maj 2019

Czy tradycyjna reklama przestaje już trafiać do konsumentów?

zdjęcie: Czy tradycyjna reklama przestaje już trafiać do konsumentów? / pixabay/4063638
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Co jednak, jeśli na tę reklamę brakuje pieniędzy? Według „Raportu o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce" z 2018 r. przygotowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości aż 99% polskich firm stanowią mikroprzedsiębiorstwa (96,2%) oraz małe firmy (2,8%) – ich budżety są bardzo skromne i nie pozwalają im wydawać na reklamę tyle, ile by chciały. Promować swoje produkty i usługi jednak trzeba – w końcu nic nie sprzeda się samo, a konkurencja nie śpi. Jakie działania podejmują zatem wspomniane firmy, aby się promować? Odpowiedzi na to pytanie daje raport z badań przeprowadzonych przez SWPS Consulting na zlecenie ING Banku Śląskiego.
REKLAMA
pogoda Milicz
7.2°C
wschód słońca: 07:24
zachód słońca: 15:51
Koronawirus
dolnośląskie
reklama

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Miliczu

kiedy
2024-11-30 18:00
miejsce
Ośrodek Kultury w Miliczu, Milicz,...
wstęp biletowany
kiedy
2025-01-18 16:00
miejsce
I Liceum Ogólnokształcące, Milicz,...
wstęp biletowany
kiedy
2025-02-13 19:00
miejsce
Ośrodek Kultury w Miliczu, Milicz,...
wstęp biletowany
kiedy
2025-03-30 17:00
miejsce
Ośrodek Kultury w Miliczu, Milicz,...
wstęp biletowany